Lorem ipsum dolor sit amet

Podmanivě dynamická jízda v bezpečí a komfortu

 

Hatchback Mazda 3 obsahuje řadu oceňovaných, pokročilých technologií SKYACTIV. Aerodynamické odlehčené provedení karoserie se stará o přesnost a svižnost, a tím zajišťuje pohotovou, dynamickou a zábavnou jízdu. Zároveň se vyznačuje nízkou spotřebou, která nejde nikterak na úkor „požitku z jízdy“, který je pro vozy Mazda typický.

 

Převodovky vozu Mazda3 poskytují rychlé, plynulé řazení pro výjimečný sportovní výkon, zatímco systémy i-stop (systém start/stop) a i-ELOOP (pokročilé regenerativní brzdění) zajišťují výkon šetrný k životnímu prostředí. Pocit Jinba-Ittai (splynutí řidiče s vozem) charakteristický pro vozy Mazda dále podtrhují nové technologie DYNAMIKA VOZU SKYACTIV, které poskytují integrované řízení motoru, převodovky, podvozku a karoserie.

 

Hatchback Mazda3 je vybaven pokročilými bezpečnostními prvky i-ACTIVSENSE, které poskytují vysokou míru bezpečnosti a komfortu tak, abyste si mohli jízdu dokonale užít.

 

  • Asistent pro udržení v jízdním pruhu vám pomáhá s řízením, když se chystáte opustit jízdní pruh.
  • Upozornění na únavu a nepozornost řidiče sleduje vaše jízdní chování a vyzve vás, abyste si dali pauzu.
  • Systém adaptivního tempomatu Mazda sleduje váš odstup od vozidel před vámi.
  • Pokročilý protikolizní systém SCBS, který předchází kolizi, je nyní vybaven i funkcí rozpoznávání chodců.

 

Hatchback Mazda3 navíc obsahuje zadní kameru, sledování mrtvých úhlů s upozorněním na pohyb za vozem, rozpoznávání dopravního značení, asistenta pro rozjezd do kopce, systém SCBS pro prevenci čelního nárazu a mnoho dalšího.

    • DYNAMIKA VOZU SKYACTIV

      DYNAMIKA VOZU SKYACTIV

      Filozofii vozů Mazda dále podtrhuje nově uvedená technologie DYNAMIKY VOZU SKYACTIV. Přináší integrované ovládání motoru, převodovky, podvozku a karoserie, a tím vším podporuje pocit, který Japonci označují jako Jinba-Ittai – tedy pocit propojení vozu s řidičem, jímž se vozy Mazda odlišují.

      DYNAMIKA VOZU SKYACTIV

    • G-Vectoring

      G-Vectoring

      Ovládání G-Vectoring je první z technologií vozů Mazda s názvem DYNAMIKA VOZU SKYACTIV. Zajišťuje jednotné inteligentní přizpůsobení točivého momentu podle podnětů řidiče a optimalizuje svislé zatížení jednotlivých kol pro plynulé a efektivní chování vozu. Celkově tedy jde o výrazný posun v řízení a ovladatelnosti starající se o plynulejší zrychlení pro spolujezdce a pohodlnější jízdu.

      *Referenční ilustrací je ovládání G-Vectoring u vozu Mazda 6.

      G-Vectoring

    • Motory a převodovky SKYACTIV

      Motory a převodovky SKYACTIV

      Kompletní řada hnacích ústrojí hatchbacku Mazda 3 zahrnuje 3 benzínové motory SKYACTIV-G a 2 motory SKYACTIV-G 2.0 a dále pak 2 čistě dieselové motory, které jsou k dostání s 6-ti stupňovou manuální převodovkou nebo automatickou převodovkou*.

      * Motory SKYACTIV-G 1.5 a SKYACTIV-G 2.0 (165 PS) se dodávají pouze s manuální převodovkou; Sedan se nedodává s motorem SKYACTIV-G 2.0 (165 PS), ale pouze ve verzi SKYACTIV-D 2.2 s manuální převodovkou.

      Motory a převodovky SKYACTIV

    • Barevný Head Up displej

      Barevný Head Up dislpej

      Barevný Head Up displej zobrazuje důležité jízdní informace, aniž by řidiče rozptyloval od sledování vozovky. Plně barevné provedení displeje nyní dosahuje vyššího rozlišení a kvality, a to s sebou přináší výrazně lepší viditelnost a čitelnost v libovolném prostředí. Zobrazuje se: rychlost vozu, tempomat, podrobná navigace, vzdálenost, asistence pro udržení v jízdním pruhu, rozpoznávání dopravního značení, adaptivnítempomat, pokročilý systém SCBS a další.

      Barevný Head Up dislpej

    • Pokročilý systém SCBS s rozpoznáváním chodců

      Pokročilý systém SCBS s rozpoznáváním chodců

      Pokročilý systém SCBS nyní u hatchbacku Mazda3 zahrnuje i rozpoznávání chodců. Zabudovaná přední kamera, která sleduje vzdálenost a rychlost, kterou se vůz blíží k překážce před sebou, například k vozidlům nebo chodcům, se stará o to, že Mazda3 v případě pravděpodobnosti kolize automaticky zabrzdí.

      Pokročilý systém SCBS s rozpoznáváním chodců

    • Rozpoznávání dopravního značení

      Rozpoznávání dopravních značek

      Rozpoznávání dopravních značek probíhá prostřednictvím přední kamery, která sleduje vozovku před vámi, a o zjišťování povolené rychlosti a zákazů vjezdu se během jízdy stará rozpoznávací software. Dojde-li k překročení povolené rychlosti, barevný Head Up displej to řidiči oznámí vizuálním a akustickým upozorněním.

      Rozpoznávání dopravních značek

    Zobrazený model nemusí odpovídat tržní specifikaci. Barvy a některé prvky exteriéru, případně interiéru, se na obrazovce mohou lišit od skutečného modelu.